Açık Hava Reklamcılığında Yeni Trend: Koku Teknolojisi
Açık Hava Reklamcılığında Yeni Trend: Koku Teknolojisi
Açık Hava Reklamcılığında Yeni Trend: Koku Teknolojisi
Açık Hava Reklamcılığında Yeni Trend: Koku Teknolojisi
TREND





(Photo Credit: ModernRetail)
Rare Beauty, Parfümünü Kokulu Billboard’larla Tanıttı
Rare Beauty, parfüm kategorisindeki ilk ürününü tanıtmak için duyulara hitap eden bir açık hava kampanyası sundu.
New York’un üç farklı noktasında yer alan “scratch-and-sniff” billboard’lar, markanın Rare Eau de Parfum’ünü sokakta deneyimlenebilir hale getirdi.

(Photo Credit: Rare Beauty)
Marka, bu projeyle geleneksel billboard anlayışını yeniden yorumladı.
Kokuyla, dokuyla ve merak uyandıran görsel diliyle, şehrin hareketi içinde çok duyulu bir deneyim alanı oluşturdu.
Rare Beauty ekibine göre fikir, “Willy Wonka ve Çikolata Fabrikası” filmindeki yenilebilir duvar kâğıtlarından ilham aldı.
Amaç, sadece bir tanıtım değil; markanın topluluğuyla kurduğu bağı, koku ve deneyim üzerinden güçlendiren bir karşılaşma yaratmaktı.
Rare Beauty’nin kokulu billboard’ları, açık hava reklamcılığında yükselen scent technology trendinin en etkileyici örneklerinden biri olarak öne çıktı.
(Photo Credit: ModernRetail)
Rare Beauty, Parfümünü Kokulu Billboard’larla Tanıttı
Rare Beauty, parfüm kategorisindeki ilk ürününü tanıtmak için duyulara hitap eden bir açık hava kampanyası sundu.
New York’un üç farklı noktasında yer alan “scratch-and-sniff” billboard’lar, markanın Rare Eau de Parfum’ünü sokakta deneyimlenebilir hale getirdi.

(Photo Credit: Rare Beauty)
Marka, bu projeyle geleneksel billboard anlayışını yeniden yorumladı.
Kokuyla, dokuyla ve merak uyandıran görsel diliyle, şehrin hareketi içinde çok duyulu bir deneyim alanı oluşturdu.
Rare Beauty ekibine göre fikir, “Willy Wonka ve Çikolata Fabrikası” filmindeki yenilebilir duvar kâğıtlarından ilham aldı.
Amaç, sadece bir tanıtım değil; markanın topluluğuyla kurduğu bağı, koku ve deneyim üzerinden güçlendiren bir karşılaşma yaratmaktı.
Rare Beauty’nin kokulu billboard’ları, açık hava reklamcılığında yükselen scent technology trendinin en etkileyici örneklerinden biri olarak öne çıktı.
(Photo Credit: ModernRetail)
Rare Beauty, Parfümünü Kokulu Billboard’larla Tanıttı
Rare Beauty, parfüm kategorisindeki ilk ürününü tanıtmak için duyulara hitap eden bir açık hava kampanyası sundu.
New York’un üç farklı noktasında yer alan “scratch-and-sniff” billboard’lar, markanın Rare Eau de Parfum’ünü sokakta deneyimlenebilir hale getirdi.

(Photo Credit: Rare Beauty)
Marka, bu projeyle geleneksel billboard anlayışını yeniden yorumladı.
Kokuyla, dokuyla ve merak uyandıran görsel diliyle, şehrin hareketi içinde çok duyulu bir deneyim alanı oluşturdu.
Rare Beauty ekibine göre fikir, “Willy Wonka ve Çikolata Fabrikası” filmindeki yenilebilir duvar kâğıtlarından ilham aldı.
Amaç, sadece bir tanıtım değil; markanın topluluğuyla kurduğu bağı, koku ve deneyim üzerinden güçlendiren bir karşılaşma yaratmaktı.
Rare Beauty’nin kokulu billboard’ları, açık hava reklamcılığında yükselen scent technology trendinin en etkileyici örneklerinden biri olarak öne çıktı.
Contact Us
Hamidiye Neighborhood, Cendere Avenue, No: 103/2 Porta Vadi T3 Block, Floor: 6 No: 52 34398, Kağıthane, Istanbul, Turkey
T- +90 212 979 67 07
F- +90 212 979 27 07
Contact Us
Hamidiye Neighborhood, Cendere Avenue, No: 103/2 Porta Vadi T3 Block, Floor: 6 No: 52 34398, Kağıthane, Istanbul, Turkey
T- +90 212 979 67 07
F- +90 212 979 27 07
Contact Us
Hamidiye Neighborhood, Cendere Avenue, No: 103/2 Porta Vadi T3 Block, Floor: 6 No: 52 34398, Kağıthane, Istanbul, Turkey
T- +90 212 979 67 07
F- +90 212 979 27 07
Contact Us
Hamidiye Neighborhood, Cendere Avenue, No: 103/2 Porta Vadi T3 Block, Floor: 6 No: 52 34398, Kağıthane, Istanbul, Turkey
T- +90 212 979 67 07
F- +90 212 979 27 07
Contact Us
Hamidiye Mah. Cendere Cad. No: 103/2
Porta Vadi T3 Block Floor: 6 No: 52 34398,
Kağıthane, Istanbul, Turkey
T- +90 212 979 67 07
F- +90 212 979 27 07